Advies, training en actie op de werkvloer van het MKB

Innoveren I Ken je dat?

Heb je het idee dat je nu echt moét innoveren?  

Ook al is dat voor je product of dienst eigenlijk niet nodig? Die is immers al goed.  

Maar je ziet dat je moet onderscheiden om verder te komen.  

Hoe kom je er achter wat jouw bedrijf nodig heeft?  

Moet je echt iets veranderen aan je product of dienst? Of is goede marketing the key?  

Je kunt verschillende experts uitnodigen. Met ieder kennismaken. Daarna waarschijnlijk nog een gesprek. Dan een voorstel. Nog een gesprek. Een aangepast voorstel. De voorstellen bespreken met je team. Die ook input geeft. En dan kiezen uit de voostellen die je hebt gekregen.  

Eigenlijk heb je daar geen tijd voor of zin in.  

Je wilt één persoon die naar je luistert. Die jouw bedrijf en product of dienst leert kennen, die de vragen stelt en begrijpt wat je wel en ook zeker niet wilt.  

Je wilt één persoon die de experts zoekt en spreekt, de voorstellen doorneemt en aan jou en je team voorlegt.  

Een SPOC (single point of contact) c.q. Sidekick die de expert zoekt die jouw bedrijf verder helpt. 

E-mailen
Bellen
Info
LinkedIn