Advies, training en actie op de werkvloer van het MKB

 

Wat doe jij eigenlijk? 

Ehm…

Soms lukt het me niet om kort en krachtig over te brengen wat ik kan.

Dan maak ik er een rommeltje van. Gelukkig wordt die tijdens een gesprek meestal wel opgeruimd.

Een bekende functiebeschrijving zou het handigst zijn. 

Projectleider.

Personal assistent.

Procesbegeleider.

Contractmanager.

Trainer.

Eigenlijk zijn dat allemaal containerbegrippen. Bij deze functies zit veel dat ik prachtig vind, maar niet altijd alles.

Daarom heb ik een eigen containerbegrip bedacht waarin alles zit wat ik doe - JOUW PRAGMATISCHE SIDEKICK

Maar dan is nog niet duidelijk wat ik doe. Jou pragmatisch sidekicken?

In The Rock, tijdens een intervisie met het team van #ikonderneemhet, kreeg ik van Christine Dirkse de volgende zinnen.

Ik help processen op de werkvloer te optimaliseren. Niet van bovenaf, maar in overleg met de mensen op de werkvloer. Resultaat: processen op orde en producten op tijd geleverd met een betere werksfeer.

Dat dus.

En wat bén ik dan? Procesverbeteraar op de werkvloer.

Onder andere...😉


E-mailen
Bellen
Info
LinkedIn